فروش انواع پاکت کرافت خام پنجره دار

پاکت کرافت خام در انواع مدل های پنجره دار ایستاده و بدون پنجره و با کیفیت سه لایه برای بسته بندی آجیل و خشکبار، حبوبات، میوه خشک، قهوه و چای در حجم بالایی خرید و فروش می شود.

پاکت کرافت پنجره دار قیمت

پاکت کرافت ساده

در طی سالهای گذشته بسته بندی های کاغذی برای نگهداری و حمل انواع محصولات میوه و صیفی جات و همچنین انواع خشکبار از کاربرد فراوانی برخوردار بود. اما با رایج شدن مصرف نایلون و مواد پلاستیکی دیگر کمتر کسی به استفاده از بسته بندی های کاغذی پاکت کرافت پرداخت. با این وجود دیری نگذشت که عموم مردم متوجه این واقعیت شدند که با مصرف نابجای انواع مواد پلاستیکی با بحران آلودگی زیست بوم ها و کره زمین مواجه شده اند. پس در صدد متحول کردن روند مصرف مواد زیان بار تا جای ممکن بر آمدند. بدین سان استفاده از پاکت های کرافت کاغذی که این بار در تنوعی بسیار زیاد در طرح و رنگ و همچنین مدل های مختلفی وارد بازار شده بود دوباره از رونق بالایی برخوردار گشت.

البته شایان ذکر است که این بار پاکت های کرافت ساده که به شکل تک لایه کاغذی تولید می شدند در انواع اندازه ها بدست مصرف کنندگان می رسیدند در مدل های سه لایه نیز قابل دسترس بوده و در حجم بالایی تولید خواهند شد. قیمت پاکت های کرافت تک لایه به نسبت سایر نمونه های بسته بندی ارزان تر بوده و برای انواع مصارف و بسته بندی کالاهای مختلف قابل استفاده است.

پاکت کرافت خام

پاکت کرافت خشکبار در چه مدل هایی موجود است؟

در میان بسته بندی های کاغذی، پاکت کرافت خام و چاپدار برای محافظت از انواع خشکبار، حبوبات و چای بکار برده می شوند. ضمن اینکه پاکت کرافت کاغذی در تنوعی بالا و اندازه هایی متفاوت قابل تولید است توانسته با سلایق مختلف متقاضیان به سادگی خود را هماهنگ نماید. در اینجا به برخی از پر فروش ترین مدل های پاکت کرافت خشکبار اشاره می شود که به شکل بسته های چاپ دار و پاکت کرافت خام در دسترس مشتریان عزیز قرار خواهد داشت.

  • پاکت کرافت پنجره دار زیپ دار

این مدل از بسته بندی با داشتن قسمت شفافی که در جلوی پاکت قرار داده شده امکان رویت محتویات داخلی را فراهم آورده است و همچنین دارای درب زیپ کیپ بوده که به باز و بسته شدن راحت تر پاکت کمک می نماید. در قسمت انتهای این مدل از بسته بندی کاغذی، گاستی قرار داده می شود که بسته بندی بتواند پس از پر شدن شکل ایستایی مناسبی جهت قرار گرفتن در قفسه های فروشگاهی داشته باشد. همچنین این بسته بندی دارای لایه فودگرید بهداشتی درون خود بوده که جهت حفظ کیفیت و ماندگاری خشکبار و مواد غذایی بسیار کاربردی است. این مدل جذاب از بسته بندی را میتوان به شکل چاپ برند تجاری هر مجموعه و یا پاکت کرافت خام پنجره دار در اندازه های گوناگونی تهیه نمود.

خرید پاکت های کرافت
  • پاکت کرافت وسط پنجره بغل کاست

پاکت کرافت وسط پنجره نیز از جمله مدل های لوکس بسته بندی بوده که با داشتن گاست های بغل پاکت می تواند شکل حجیم تری را نسبت به پاکت کرافت ایستاده داشته باشد و حجم بیشتری از محصولات را درون خود جای دهد. این مدل از پاکت کرافت خام و چاپدار در حجم انبوه قابل تولید بوده و با توجه به سه لایه بودن جنس کاغذ آن و وجود پنجره ای که از بالا تا پایین پاکت به شکل عمودی قرار دارد برای بسته بندی خشکبار و آجیل مناسب شناخته می شود. خاطر نشان خواهد شد که درب این مدل از بسته بندی کرافت کاغذی ساده و بدون زیپ می باشد و به کمک دستگاه های پرس حرارتی نیز به سادگی قابلیت بسته شدن دارد.

پاکت کرافت خام
  • پاکت کرافت بغل پنجره ساده

پاکت کرافت بغل کاستی که پنجره در قسمت کاست یا کنار پاکت طراحی شده است از دیگر بسته بندی هایی بوده که برای انواع خشکبار و گیاهان دارویی و نان مورد استقبال قرار می گیرد. معمولا این مدل از بسته بندی از کاغذهای کرافت نازک تر و با گرماژ پایین تری تهیه شده و با درب ساده برای عرضه مواد سبک از کاربری بیشتری برخوردار می باشد. این مدل از بسته بندی نیز به مانند سایر مدل های دیگر به شکل پاکت کرافت خام و چاپ دار قابل سفارش در حجم های انبوه را دارد. تعداد پاکت های کرافت در هر کیلوگرم از این مدل با توجه به سایز متفاوت است اما به دلیل نازک تر بودن نوع کاغذ آن از تعداد بیشتری در هر کیلوگرم نسبت به پاکت هایی با گرماژ بالا تر برخوردار می باشد.

پاکت کرافت خام
  • پاکت کرافت بغل کاست بدون پنجره

برخی از تولید کنندگان و فعالان عرصه خشکبار تمایل داشته تا محصولات خود را در مدلی از بسته بندی قرار داده که قابلیت دیده شدن نداشته باشد و به هیچ عنوان نور نیز به آن نفوذ ننماید. بر این اساس دست اندرکاران پاکت سازی که در تولیدات خود سلایق مختلف را در نظر داشته پاکت کرافت بغل کاست بدون پنجره را توصیه نموده اند که در دو مدل سه لایه و تک لایه در بازار موجود می باشد. مدل تک لایه این بسته بندی از یک لایه کاغذ کرافت تشکیل شده و نوع سه لایه آن در قسمت بیرونی از جنس کرافت کاغذی و در قسمت داخلی نیز از جنس متالایز بوده که برای ممانعت از نفوذ گرما و رطوبت تاثیرات فراوانی دارد. این مدل از بسته بندی پس از پر شدن به شکل ایستاده قرار خواهد گرفت و پاکت کرافت خام یا چاپی آن با درب بدون زیپ از محبوبیتی بالا در میان سفارشات برخوردار است.

پاکت کرافت خام
  • پاکت یک رو شفاف کرافت

مدلی دیگر از دسته پاکت های ایستاده ساندیسی، پاکت یک رو کرافت است که پشت پاکت از جنس کاغذ کرافت سه لایه بوده و قسمت جلوی پاکت به شکل کاملا شفاف می باشد. این مدل از پاکت بسته بندی نیز مانند پاکت های پنجره دار در کف خود یک گاست جهت ایستایی مناسب پس از پر شدن داشته و با درب زیپ دار خود به راحتی باز و بسته خواهد شد. با اینکه این مدل قابلیت چاپ بر روی قسمت شفاف و یا کرافت پشت پاکت را داشته ولی در اکثر مواقع به دلیل راحتی کاربرد لیبل و برچسب به شکل پاکت کرافت خام در اندازه های مختلف سفارش داده می شود.

پاکت کاغذی کرافت سه لایه

خرید پاکت کاغذی بسته بندی

خرید پاکت کاغذی بسته بندی کرافت امروزه به دلایل بسیاری از رونق بالایی در میان فعالان حوزه های غذایی و بهداشتی برخوردار شده است و این امر اصلا تصادفی نمی باشد. با توجه به مزیت های فراوانی که کاربرد این نوع بسته بندی در مصارف کالاهای مختلف داشته، مشتریان نیز تمایلات بالای خود را درمورد ارائه محصولات خود در بسته بندی هایی متمایز به بازار تقاضا به کرات ابراز نموده اند.

در اینجا به اختصار برخی از مهم ترین معیارهایی که برای انتخاب بسته بندی پاکت های کرافت در نظر گرفته می شود را بررسی نموده تا مشتریان عزیز بتوانند با اطلاعاتی جامع تر نسبت به خرید و سفارش محصول بسته بندی دلخواه اقدام نمایند.

  • مواد اولیه درجه یک

از مهم ترین مزایا در استفاده از بسته بندی های کرافت مواد اولیه درجه یکی بوده که در کاغذ این محصولات بکار برده شده است. چرا که کیفیت بالای موارد تشکیل دهنده موجب شده تا محصولات مرغوبیت و حالت خود را به خوبی تا زمان رسیدن به دست مشتریان حفظ نمایند و از ماندگاری بیشتری به نسبت سایر مواد بسته بندی برخوردار شوند.

  • تنوع در مدل

مشتریان برای مصارف گوناگونی تمایل داشته تا از بسته بندی های کرافت خام یا چاپ دار استفاده نمایند. اما وجود تنوع در مدل های این بسته بندی موجب گشته تا متقاضیان بتوانند برای انواع محصولات به خوبی با استفاده از تنوع در مدل پاکت های کاغذی بسته بندی متمایز ایجاد کنند.

  • استحکام مناسب

به دلیل استحکام کافی و مقاومتی که این محصولات در بسته بندی، نگهداری و جابجایی انواع کالا دارد فعالان اقتصادی بسیاری در صدد استفاده از این فرآورده های جذاب و زیبای روز هستند.

  • اندازه های کوچک تا بزرگ

با توجه به اینکه پاکت های کرافت جهت بسته بندی محصولات بسیاری قابل استفاده است بنابراین تولید کنندگان این محصول انواع اندازه های کوچک و بزرگ را برای مشتریان خود طراحی نموده تا در صورت نیاز بتوانند از نوع استاندارد اندازه ها در کوتاه ترین مدت ممکن بهره مند شوند.

  • قابلیت ایجاد چاپ

پاکت کرافت خام در انواع اندازه ها و مدل های گوناگونی تولید شده و معمولا همیشه در دسترس است اما گاهی متقاضیان مایل به ثبت برند خود بر روی این محصولات می باشند. بر این اساس امکان ایجاد انواع چاپ از راه های گوناگونی فراهم آمده تا متقاضیان بتوانند با توجه به میزان حجم خرید و سفارشات خود به تهیه بسته بندی دلخواه اقدام کنند.

  • قابلیت بازیافت

از دیگر مواردی که کاربرد بسته بندی های کرافت را رونق بخشیده قابل بازیافت بودن این محصولات است. به شکلی که افراد بسیاری از این نوع بسته بندی به عنوان پاکت های دوست دار طبیعت نام می برند چرا که این محصولات در ساختن انواع جعبه های مقوایی و کارتن سازی ها قابل استفاده می باشد.

  • قیمت مناسب

داشتن قیمت مناسب از مهم ترین مزایای استفاده از پاکت کرافت کاغذی می باشد بدین سان که در خرید های جزئی قیمت به تعداد محاسبه شده و این در حالی است که در خرید های عمده هزینه ها بر مبنای کیلوگرم در نظر گرفته خواهد شد.

پاکت کرافت خام

پاکت کاغذی کوچک

پاکت کاغذی در انواع اندازه های مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد اما در این میان برخی از محصولات برای محافظت و نگهداری به جهت عرضه در حجم پایین تری به ابعاد کوچک تر بیشتر از سایر اندازه ها وابسته می باشند. پاکت کاغذی کوچک کرافت که معمولا برای ادویه جات و داروهای گیاهی بیشترین استفاده را دارد در این دسته قرار می گیرد. این پاکت ها اگر در نوع زیپ دار باشند در اندازه های 10*14 و یا 14*19 در بازار بوده و در صورتی که به شکل ساده و بدون زیپ باشند سایز 10*15 در میان سایزهای استاندارد آن موجود است. البته سفارش نمونه های کوچکتر نیز برای پک های قاشق چنگالی مجموعه های گردشگری و هتل ها و یا بسته بندی سایر محصولات غذایی و بهداشتی در تیراژ بالا قابل تولید است.

پاکت کرافت خام

سفارش پاکت کرافت اینترنتی

در دنیای امروز استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی به یکی از کارهای معمول همه افراد مبدل شده است. به گونه ای که به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توان از طریق اینترنت اطلاعات بیشماری از سراسر دنیا کسب نمود. با وجود این فناوری بازار های خرید و فروش معاملات سنتی نیز بر آن شدند تا روش فروش خود را به جهت دسترس پذیری آسان اینترنت تغییر دهند. چنان که امروزه شاهد آن هستیم که مشتریان می توانند از طریق اینترنت و در کوتاه ترین زمان نسبت به خرید و فروش انواع محصولات از سراسر دنیا بدون صرف وقت و هزینه اضافه و بون اتلاف وقت اقدام نموده و سفارشات خود را درب منزل و یا در محل دلخواه تحویل بگیرند. سفارش آنلاین پاکت کرافت نیز از طریق شبکه های مجازی به همین روش امکان دارد بدین شکل که متقاضیان پس از ارتباط با کارشناسان فروش گروه تجاری آراد کرافت می توانند در بهترین زمان ممکن نسبت به انتخاب مدل و سایز پاکت مورد نظر اقدام کنند. حتی ارسال فاکتور و یا فایل طراحی چاپ نیز به سادگی از همین راه امکان پذیر می باشد. بنابراین متقاضیان و مشتریان گرامی بدون هدر دادن وقت با ارزش خود و هزینه های گزاف و اضافی می توانند با مشاوران ما جهت خرید و فروش انواع پاکت کرافت خشکبار و حبوبات در تماس باشند.

پاکت کرافت خام

پاکت کرافت آماده

برای خرید انواع بسته بندی شرایط و ضوابطی از طرف تولیدکنندگان پاکت ها وجود دارد که گاها با شرایط خرید مشتریان هماهنگ نمیشود. به عنوان مثال برخی از مدل های پاکت بسته بندی بوده که تنها در حجم عمده و اختصاصی تولید و چاپ خواهد شد. به همین دلیل متقاضیانی که به حجم سفارشات کمتری نیاز دارند می توانند از پاکت کرافت آماده کاغذی برای انواع محصولات خود استفاده نمایند. این نوع از بسته بندی به شکل پاکت کرافت خام و بدون چاپ بوده که در اندازه های کوچک تا بزرگ قابل عرضه می باشد. پاکت های آماده کرافت برای توزیع در حجم های کمتر تولید شده و در دسترس عموم تولید کنندگان کارگاه های کوچک و بزرگ قرار گرفته است.

پاکت کرافت خام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما