انواع پاکت کرافت بسته بندی انجیرخشک شیراز

انواع پاکت کرافت برای بسته بندی خشکبار و نیز انجیر خشک که در شهر شیراز به حجم عمده و با قیمتی مناسب خرید و فروش میگردد در طرح ها و رنگ های متمایز قابل عرضه است. در واقع قیمت مدل های متفاوت پاکت کرافت چاپ جهت بسته بندی آجیل و خشکبار با توجه به سایز و حجم این محصولات تعیین خواهد شد.

امروزه استفاده از پاکت های کاغذی کرافت جهت بسته بندی انواع خشکبار بسیار متداول گشته به صورتی که تولید کنندگان این نوع درجه یک از بسته بندی برای ایجاد تنوع در کاربرد محصولاتشان تدابیری نو اندیشیده اند.

انواع پاکت کرافت در سایز های کوچک تا بزرگ برای استفاده جهت نگهداری از مواد غذایی و صنعتی یا بهداشتی برای مصرف کنندگان قابل دسترس است. پاکت های کاغذی کرافت که به اشکال ساده و پنجره دار و زیپ کیپ و نیز راهدار در بازار توزیع می گردند برای بسته بندی انواع نان خشکبار آجیل و حبوبات از توجهی فوق العاده برخوردار شده اند.

انواع پاکت کرافت بسته بندی

انواع پاکت کرافت را می توان به دو رنگ کرافت نخودی و همچنین سفید متالایزر دسته بندی نمود. تفاوت این دو نوع محصول در جنس و رنگ ظاهری شان بوده که برای مصارف گوناگون مورد توجه علاقه مندان قرار خواهند داشت. پاکت کرافت نخودی جنس کاغذی داشته و در مدل های راهدار و ساده و نیز پنجره دار و زیپ کیپ برای مراقبت از انواع خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پاکت کرافت

پاکت های سفید رنگ و پاکت کرافت رنگی  نیز که بیشتر در بسته بندی های صادراتی مورد توجه قرار دارند از سه لایه داخلی که مشابه پلاستیک است تشکیل شده و برای نگهداری از محصولات غذایی و بهداشتی بسیار پر کاربرد می باشد.

خرید پاکت کرافت در شیراز

شهر شیراز که یکی از وسیع ترین مراکز تجاری کشور محسوب میگردد با تولید انجیر خشک از منطقه استهبان که یکی از توابع اطراف این شهر می باشد توانسته گام موثری در صادرات این محصول به سایر نقاط جهان بردارد. بنابراین فعالانی که در زمینه خرید و فروش انجیر خشک اشتغال دارند با انتخاب پاکت کرافت خشکبار میتوانند با اطمینان کافی از حفاظت و کیفیت محصولات خود و توزیع آنها به بازار تقاضا اقدام نمایند.

انواع پاکت کرافت

در خرید انواع پاکت کرافت و سایر موارد بسته بندی پارامترهای فراوانی نقش دارند که مهم ترین آنها سهولت در نحوه سفارش و اعتماد به کیفیت محصول مورد نظر می باشد بازرگانی آراد کرافت با ایجاد فضایی امن توسط کارشناسان خرید خود توانسته به ارائه انواع پاکت کرافت و بسته بندی در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان عزیز بپردازد.
منبع: http://mypockets.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما