قیمت پاکت کرافت کاغذی حبوبات

قیمت پاکت کرافت یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که فعالان و تولید کنندگان برای بسته بندی انواع حبوبات و آجیل و قهوه نیازمند آن می باشند. این پاکت های کاغذی توانسته اند تاثیر بسزایی در پیشرفت خرید و فروش محصولات مختلف غذایی و خشکبار از خود نشان دهند و توجهات بسیاری را در راستای بسته بندی نمونه از آن خود نمایند.

پاکت کادو که امروزه برای بسته بندی مواد غذایی و انواع خشکبار و حبوبات و کادوها مورد استفاده قرار میگیرند یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار برای تولید کنندگان محسوب میگردد. به گونه ای که چون سایز های متفاوتی از انواع پاکت های کرافت و سفید جهت بسته بندی در بازار وجود دارد قیمت ها متفاوت بوده و می تواند با توجه به بالا بودن حجم خرید پاکت کرافت تغییر نماید.

قیمت پاکت کرافت

البته به جز موضوع سایز مدل پاکت ها نیز بر روی قیمت پاکت کرافت و جعبه کادویی مخملی تاثیر بسزایی میگذارد. عموما برای بسته بندی انواع حبوبات و خشکبار و میوه خشک فعالان از پاکت کرافت زیپ دار و پنجره دار کاغذی استفاده میکنند تا علاوه بر مشاهده محصول در هنگام خرید توسط مشتریان از سهولت در باز و بسته شدن درب پاکت ها نیز برخوردار نمایند.

قیمت پاکت کرافت پنجره دار

پاکت های کرافت پنجره دار به جهت ایجاد فضایی برای قابل مشاهده بودن انواع فرآورده ها یک گزینه عالی در صنعت بسته بندی شناخته شده است که قیمت های متفاوتی با توجه به سایز و یا طرح کالای مصرفی را دارا می باشند و این گزینه ای متمایز از سایر بسته بندی های پاکت کاغذی بوده که تا به امروز دیده شده.

قیمت پاکت کرافت

پاکت کرافت کاغذی پنجره دار مناسب برای بسته بندی حبوبات بوده به صورتی که از فساد و حشره خوردگی آنها جلوگیری می نماید و به شکلی امروزی می تواند به نمایش محصولات درون خود با بهترین و مرغوب ترین جنس کاغذ و ظرفیت مناسب بپردازد. قیمت خرید پاکت کرافت کاغذی در انواع مدل ها به شکل عمده میتواند سود دهی بیشتری را برای متقاضیان در ثبت سفارشات بالا به ارمغان آورد و مشتریان محترم را از رضایت کیفی و کمی که شایسته حرفه تجاری مورد نظر است برخوردار نماید.

پاکت کاغذی کرافت سه لایه

یکی از مشخصه های پاکت های با کیفیت کرافت استحکام بالای جنس کاغذ مورد استفاده میباشد که در تولید و بسته بندی آن نقشی موثر دارد. پاکت کرافت سه لایه ویژه ی استفاده برای انواع محصولات صنعتی و غذایی به اشکال گوناگون است که موارد بهداشتی در آن کاملا در نظر گرفته شده و از کاربری بهترین مواد مورد مصرف بهره برده اند.

قیمت پاکت کرافت

یکی دیگر از مزایای بسته بندی با این محصولات کاغذی درج هر گونه برند و لوگو و یا آدرس و مشخصات تماس بر روی هر دو سوی پاکت بوده که باعث تمایز آن از دیگر محصولات میگردد. پاکت های سه لایه کرافت و سفید رنگ یکی از انواع بسته بندی های بادوام و محکم بوده که در سایز های کوچک تا بزرگ در بازار خرید و فروش عرضه می شود.
منبع: pakatcraft.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما