پاکت شفاف کرافت جهت بسته بندی دمنوش

پاکت شفاف کرافت و متالایز از مجموعه بسته بندی های کاغذی یکی از محصولات زیبا و مدرنی شناخته شده که میتواند از محصولاتی همچون خشکبار و دمنوش گیاهی به خوبی در مقابل رطوبت محافظت نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به طور کلی یکی از مدل هایی که جهت بسته بندی دمنوش گیاهی و میوه خشک در بازار خرید و فروش مرسوم است پاکت شفاف کرافت بوده که با ظاهر جذاب خود به نمایش محتویات درون خود پرداخته و توانسته به خوبی در میان شهروندان محبوب واقع شود.

فروش پاکت کرافت پنجره دار

پاکت شفاف کرافت و متالایز به لایه داخلی مقاوم و مستحکم خود موجب ایمنی مواد غذایی شده و از فساد زود هنگام آنها و ایجاد فشار جلوگیری به عمل می آورد. معمولا اندازه انواع پاکت شفاف کرافت مبتنی بر سفارش مشتری بوده و با توجه به سلیقه و نیز موارد کاربرد برای بسته بندی محصولات مختلف بکار گرفته خواهد شد.

پاکت متالایز

پاکت شفاف کرافت مدل دیگری نیز به نام پاکت متالایز داشته که آن هم به مانند نوع کاغذی از استحکام جالبی جهت مقاومت به دمای بیرونی محیط ضد نشت و ضد رطوبت می باشد. پاکت متالایز به صورت شفاف یا ساده تمام متالایز در بازار عرضه موجود بوده و قیمت آن نیز مبتنی بر محصول مواد میزان چاپ و سفارش آن و همچنین ابعاد منتخبی که مشتریان عزیز اعلام می نمایند مشخص می گردد.

پاکت کرافت سفید

البته مدل ها و سایز های پاکت متالایز و همچنین جنس این محصول بسته بندی متفاوت بوده و تولیدکنندگان و فعالان گرامی با توجه به نوع کاربری محصولات خود به ثبت سفارشات خود می پردازند.

قیمت پاکت زیپ دار

برای استفاده بهینه از پاکت شفاف کرافت معمولا عرضه کنندگان دمنوش های گیاهی و نیز خشکبار نسبت به خرید عمده این محصول اقدام می کنند. تا علاوه بر اینکه از مناسب بودن قیمت پاکت زیپ دار  کرافت شفاف یا متالایز اطمینان خاطر داشته باشند در جهت کاهش هزینه های باربری و حمل و نقل اضافی نیز اقدامی موثر نموده و از سود بیشتری در توزیع محصولات خود با بسته بندی درجه یک برخوردار شوند.

خرید پاکت کاغذی کرافت

اگر شما نیز از جمله فعالانی هستید که در پی خرید پاکت شفاف کرافت جهت بسته بندی دمنوش و خشکبار می باشند با کارشناسان فروش این بازرگانی جهت ثبت سفارشات خود تماس حاصل نمایید.
منبع: http://pocketo.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما