پاکت شفاف کرافت متالایز زیپ دار

پاکت شفاف کرافت نیز از جمله مدل های محبوب در میان این محصول بسته بندی می باشد که به شکل متالایز و با قابلیت زیپ دار بودن درب آن موجب بهبود نگهداری بهتر از انواع محصولات و خشکبار می گردد.

امروزه در امر خرید و فروش انواع محصولات غذایی و کالا بسته بندی شکیل و کیفیت حرف اول را میزند به گونه ای که مصرف کنندگان با انتخاب بسته بندی های مدرن و روز باعث رشد سریع تجارت و عرضه در بازار می گردند.

پاکت های کرافت

خوشبختانه به دلیل پیشرفت اقتصادی کشورمان در طی سالیان اخیر تولید کنندگان و فعالان تجاری توانسته اند کالا های خود را با انواع مدل های بسته بندی لوکس و درجه یک پاکت های کرافت وارد بازار نمایند و این امر خود گامی استوار درجهت بهبود وضعیت اقتصاد داخلی می باشد.

پاکت خشکبار کرافت

پاکت شفاف کرافت که به صورت ته کاست و زیپ دار می باشد یکی از مناسب ترین انواع بسته بندی خشکبار و آجیل بوده به شکلی که با قابلیت ضد آب و ضد رطوبت بودن می تواند مدت طولانی تری از محصولات داخلی خود مراقبت نماید.

فروش پاکت های کرافت

پاکت متالایز شفاف کرافت که یک طرف آن به صورت متالایز بوده و در طرف دیگر آن قسمت شفاف پاکت قابلیت نمایش محصولات درون خود را به اجرا گذاشته توانسته با این ویژگی به بسته بندی با کیفیت عالی برای انواع آجیل و خشکبار مبدل گردد.

خرید پاکت های آماده ایستاده

پاکت شفاف کرافت که در برخی موارد آن را با عنوان پاکت های آماده ایستاده می شناسند بر اساس اندازه و رنگ و نیز تعداد برای انواع مصارف غذایی خشکبار و حبوبات و یا بسته بندی مواد شیمیایی صنعتی و کشاورزی به کار گرفته خواهند شد.

 پاکت شفاف کرافت

از اقدامات موثری که در طراحی پاکت شفاف کرافت صورت پذیرفته زیپ دار بودن درب این محصولات است که قابلیت باز و بسته شدن آسان آن را برای مصرف کنندگان خود فراهم می کند. اگر شما نیز به دنبال خرید مستقیم و آنلاین انواع پاکت کرافت هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در زمینه حوزه تجارت خود در ارتباط باشید.
منبع: http://mypockets.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما