پاکت های کرافت زیپ دار خشکبار

پاکت های کرافت با انواع مدل های پنجره دار و زیپ دار توانسته اند به یکی از محبوب ترین نوع بسته بندی جهت خشکبار و آجیل برگزیده شوند و با سفارش اینترنتی در نرخ خرید و فروش و زمان مصرف کنندگان صرفه جویی ایجاد نمایند.

عموما در مراکز تجاری بزرگی که در مرکز استان ها واقع است یکی از مهم ترین مشکلات تولید کنندگان خشکبار و حبوبات انتخاب بسته بندی مناسب برای نگهداری از محصولات خود می باشد.

پاکت های کرافت

با توجه به جمع بندی های کارشناسان در طی سالیان اخیر استفاده بی رویه از انواع بسته های پلاستیکی و نایلونی موجب شده تا ضررهای جبران ناپذیری به محیط زیست و زندگی انسان ها وارد شود. ورود پاکت های کاغذی کرافت به عرصه تجارت بسته بندی این مشکل را تا حد زیادی کم نمود چرا که این پاکت ها قابل بازیافت بوده و میزان تولید آلودگی را تا حد چشمگیری کاهش داده اند.

انواع پاکت کرافت خشکبار

پاکت های کرافت در صنعت بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی توانستند در انواع مدل ها و طرح ها و رنگ های گوناگون جایگزین محصولات مضر شوند و با احترام به حق انتخاب فعالان تجاری راه را برای عرضه محصولات مرغوب با بسته بندی های لوکس و مدرن باز نمایند.

پاکت های کرافت

یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای خرید پاکت های کاغذی کرافت مدل زیپ دار آن است که باز و بسته کردن درب پاکت را برای مصرف کننده آسان نموده و مدت نگهداری خشکبار و آجیل را به شکل تازه دو برابر می نماید. این پاکت ها را می توان به شکل ساده یا پنجره دار نیز در بازار خرید و فروش عمده پیدا نمود که با توجه به نوع سلیقه مشتریان محترم در سایزهای کوچک تا بزرگ قابل ارائه می باشد.

پاکت کرافت زیپ دار مشهد

شهر مشهد سالانه با عرضه مستقیم زرشک و زعفران و انواع خشکبار توانسته قدمی با ارزش در اقتصاد داخلی و صادراتی کشور بردارد. به گونه ای که تولید کنندگان و فعالان تجاری این منطقه به دنبال برگزیدن بسته بندی درجه یک پاکت های کرافت کاغذی جهت جلوگیری از فساد و ماندگی خشکبار و مواد غذایی شان اقدام به خرید عمده این محصولات نموده و در اکثر موارد برای معرفی برند خود به مصرف کنندگان از امکان ایجاد چاپ بر روی پاکت های کرافت استفاده ای بهینه می نمایند.

پاکت های کرافت

پاکت کرافت زیپ دار پنجره دار با ایجاد متن یا لوگوی چاپی مورد نظر مشتریان بهترین محصول بسته بندی جهت توزیع انواع خشکبار در بازار رقابت شناخته می گردد که شرایط محیطی مناطق مختلف را برای در امان ماندن مواد غذایی از فساد و تخریب در نظر گرفته است.

منبع: http://mypockets.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما