پاکت کرافت زیپ دار با کیفیت میوه خشک

پاکت کرافت زیپ دار که برخی افراد آنرا به نام پاکت زیپ کیپ می شناسند از بسته بندی های مرغوب و با کیفیت کاغذی است که برای بسته بندی انواع آجیل و میوه خشک در سراسر کشور قابل دسترس قرار دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پاکت کرافت زیپ دار از مدل های جذاب و پر فروش بسته بندی بوده که توانسته با امکان باز و بسته شدن درب به آسانی از محصولات درونی خود در مقابل رطوبت و گرد و غبار جلوگیری نماید.

پاکت کرافت زیپ دار

معمولا انواع ابعاد پاکت کرافت زیپ دار کاغذی و گلاسه برای بسته بندی محصولات بسیاری همچون آجیل میوه خشک خشکبار چای و قهوه و نیز دمنوش های گیاهی با قیمت مناسب و ارزان مورد استفاده قرار میگیرد.

پاکت ایستاده زیپ دار

امروزه خرید و فروش انواع پاکت ایستاده زیپ دار ته کاست به دلیل شکیل بودن این محصول و کیفیت و مقاومت بالایی که در حمل و نقل و فروش مناسب تاثیرگذار بوده از افزایشی جالب توجه برخوردار گشته است.

قیمت پاکت کرافت
قیمت پاکت کرافت حبوبات

فعالان و تولید کنندگان میوه خشک و آجیل با علم به این موضوع که باید از بسته بندی جهت محصولات خود کابری بگیرند که از مشکلاتی همچون پارگی و ایجاد سوراخ در پاکت جلوگیری نمایند به خرید عمده پاکت کرافت زیپ دار با قیمتی مناسب و مقرون بصرفه می پردازند.

چاپ روی پاکت زیپ دار

پاکت زیپ دار یکی از بهترین انتخاب هایی است که جهت بسته بندی انواع میوه خشک و خشکبار بیشترین محبوبیت را از سمت مشتریان به خود اختصاص می دهد اما در این میان تعداد متقاضیانی که تمایل به مصرف مدل های چاپ دار پاکت کرافت هستند کم نمی باشد.

فروش پاکت کرافت

افراد بسیاری جهت ثبت سفارش انواع مدل های پاکت کرافت زیپ دار علاقه مند به چاپ نام تجاری خود بر روی پاکت کاغذی بوده و خواهان نمایش لوگو و درج آدرس محل تولید کالای مورد بسته بندی هستند. کارشناسان این بازرگانی توانسته اند این امکان را به دو صورت در دسترس متقاضیان قرار دهند یکی با چاپ طلا کوب و دیگری با چاپ 8 رنگ بر قسمت رویی و پشت پاکت نقش خواهد زد.
منبع: pakatcraft.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما